Click here for Myspace Layouts

Saturday, May 21, 2011

maafkan aku ..

dhiyaa,,
dh2 ah tu trase ngn aku ..
aku dah mntak mf kan !!xkan dop leh kowd mg nk mfkn aku ..tl0ng lah pham prasaan aku dhiyaa..
abis air mate aku hnye sebb mg !
k.ima suh baek2 ngn ye ?
erm..ckp seng ar .. p law n0p wat tu pay0h ! dhiyaa tu bknnye seng n0p baek mula !!
okela..aku redha !! aku akn c0be baek2 ngn mg .. aku xmb0h dh baloh2 nim ! kalaw bole aku nak kwn ngn sume org !!
MAAFKAN AKU !!

aku d0p prn0h gd0w ngn org ster0k nim !! tpi bkpe dhiyaa g0p yg aku kna gd0w !! dh argh men pkul2 dy !! TROWK nye prangai aku !! b0doh nye aku !!
sian ke dhiyaa aku wat ye gtu !! 

0222  
ckp ad0pted siblings f0reva !
ckp BFF untill die !!
yk kan !!
tpi xkan smpai cm nim ! xmb0oh ah gd0w2 ea !! serrik dh !!
bkpe mg strt prgduhan nim !!
bkpe dhiyaa ?? yelayela..aku memng jenis 'PANAS BARAN' ..
smpaikn mg ! n rmai agi dh prnh jdi mngse mrh aku !
aku prn0h dh nak ubh prangai ginim !!
p gtu ar ..tng0k ar ! hsil ye ! sme er !! MUBKIN prangai gtu sush nk ubh !!

okela bg aku pluang .. aku akn c0be skali lgi ! untuk ubh prangai aku nim !
aku akn c0be demi sume org TERUTAMANYA mg DHIYAA !!!!

pen off (:

No comments:

Post a Comment